כמה מילים מתוך הטור האחרון של יוני בן חורין, שפורסם היום בוואלה! zone:       'קראתי פעם שהמינגווי ובוקובסקי טענו שכתיבתם מורכבת מעשרים אחוזים נקיים של מציאות החיים שלהם ומשמונים אחוז של דמיון ובדיה. אולי זה מציב את הטור הקטן והאישי הזה בחברה טובה. כשכבר היה לי ברור שלא ממש הצלחתי לברוא דמות חדשה, התחלתי לנהל עם יוני מדי שבוע ושבוע דיאלוג שוויוני למדי. את תוצאות הדיאלוג הזה יכולתם לקרוא כאן. לפעמים הייתי מצליח לתאר אותו במדויק, ולפעמים הוא היה מצליח לתאר אותי. אבל גם כשנדמה היה לי שהצלחתי לייצג נאמנה את אישיותו ומחשבותיו, נראה שהטורים האלה לא היו יותר מכמה עשרות דיוקנאות עצמיים, עירומים, סבוכים, מביטים וניבטים.'

את הפסבדונים 'יוני בן חורין' אימצתי לעצמי עוד כשהייתי נער, כדי שאוכל לפרסם בוואלה! טור אישי  בתקופת הצבא. כבר בשבועות הראשונים של הכתיבה הפך עבורי השם הבדוי לדמות. בשלוש השנים בהן כתבתי את הטור יוני נשאר פחות או יותר אותו דבר, אבל אני עצמי גדלתי והשתניתי מאוד וכך גם האתר עצמו. אחרי כמה שבועות של התלבטות, החלטתי שבנסיבות הקיימות עדיף יהיה להפסיק את כתיבת הטור של יוני, ולפנות את הבמה לטובת הדור הבא.
את הטור האחרון אפשר לקרוא פה, ורשימת הטורים והאיורים המלאה נמצאת ממש כאן.
בהמשך השבוע מבטיח לחשוף כמה מהפרויקטים האחרים עליהם חתמתי בשמי הבדוי, יוני בן חורין.